Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Katja
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Zoey
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Cather
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
sakref morladin
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Rosa
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Violet
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Katherine
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Khalida
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Bree
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_lcaphvor skyggerne tilbeder - vallerie I_voting_barhvor skyggerne tilbeder - vallerie I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 hvor skyggerne tilbeder - vallerie

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 1:33 pm

t: kl 20:00
S: ved døren foran kirken
v: blæser og stormer og regner kræftigt
O: nogen mennesker at se nogle steder
Å: efterår


det blæste kræftigt og regnede som om hele himlen var utæt og den mørke gamle kirke så mere uhyggelig ud end den så ud om morgen og lydende fra kirken ville få de fleste mennesker til at løbe deres vej men der var på ingen måde nogle der ville kunne finde hjem i det vejr som der var kommet meget hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 1:59 pm

Vall trådte ind i kirken, hun var drivvåd, alt ved hende var vådt endda også hendes engle vinger. Hun skulle aldrig have prøvt på at flyve hjem, "typisk mig at gøre sådan noget..!" Mumlede hun irriteret og fik det værste vand ud af hendes vinger inden hun fik dem ind i ryggen igen. Hun kiggede rundt i kirken, for at se om der var nogen, hun havde endlig ikke lagt mærke til drengen som stod ved porten(døren) ind til kirken, hun havde blot gået videre uden at tænke over det.

//Sorry jeg først svare nu, min mor havde sendt mig ud og gå med vores hund//
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:36 pm

// det gør skam ikke noget Smile //

der var lys inde i kirken også selv om at der kun var den drengen der sad henne ved alteret han havde sort tøj på men det eneste man kunne tydeligt se på ham var hans halv lange strittende sorte hår men det var underligt at så sent på dagen i en kirke der havde rygter om at være hjemsøgt af onde ånder at der ville være nogle levende væsner i den.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:43 pm

Vall kiggede nysgerrigt rundt i kirken, hun regnede ikke emd at der var nogen. Hun smilte stille for sig selv, og bestragtede kirken med store øjne, selv om hun nærmest altid var gået forbi kirken, havde hun kun nogle få gange været trådt ind i kirken.. Hun blev ved med at se rundt, til sidst endte hendes blik ved alteret, hendes blik gennemsøgte alteret for at se om der skulle være nogen. Og det var der, et smil spredte sig på hendes læber i mens hun betragtede personen. Personen var klædt i sort, og havde strit hår. Hun betragtede stille personens strithår, der var ikke så mange piger igen som gik med strit hår så hun gik ud fra at det måtte være en dreng.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:53 pm

"og hvem har vi så her vis jeg må spørge?" spurgte drengen ved alteret hans stemme var fin men også meget klog og i det han vendte sig om for at se på hende viste det sig at han havde en maske på den var hvid som alle andre masker men den her havde horn og var dækket af et sort stof foran munen og helt op til næsen og dækkede også næse borene.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:57 pm

Der gik lidt tid hvor Vallerie stod bom stille og betragtede drengen, som nu havde vist sit ansigt. Han havde horn og en eller anden form for maske på. "Øh hvem jeg er? Det er da mere passende hvis du siger dit navn først, men så lad gå.!" Sagde Hun og kiggede på drengen. "mit navn er Vallerie Rose James, men bliver kaldt for Vall..!" Sagde Vall med lidt kølighed i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 3:01 pm

"ahh en venlig sjæl det er noget der bliver mere og mere sjældent at se omkring og især her ved den her tid men mit navn er sakref morladin" da han havde sagt sit navn så bukkede han for hende som man gjorde i de meget gamle dage han kiggede på hende med hans flotte grønne øjne som på en eller anden måde lyste under masken som små stjerner på en mørk skyfri nat.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 3:03 pm

"Mystisk navn de har!" prøvede hun på at sige på en lidt venlig måde, "men hyggeligt at møde øh dem..!" Sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 4:22 pm

"hyggeligt at møde dig også vallerie" sagde han til hende "men hvad laver du her ved den her tid på dagen?" spurgte han hende og satte sit hovede på skrå fordi han undrede sig over hvorfor hun faktisk var her da det regnede og stormede udenfor som en gal.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 6:13 pm

"Jeg havde troet at jeg kunne flyve hjem, men jeg anede ikke at der ville komme sådan et kraftigt vejr som vi har nu..!" Svarede Vall ham, "må man få at vide hvad du så laver her?" Spurgte hun ham om, et direkte spørgsmål. Hun betragtede ham stadigvæk mest af alt for at finde ud af hvilken en race han var, men hun kunne mest finde ud af at han var af en blanede race som hun også selv var..
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 9:22 pm

"nååå jeg var skam lige igang med at give en tale til de andre der er her" sagde han og rækte sine hænder ud i luften men mærkeligt nok var der ikke nogle andre at se så det var lidt uhyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvor skyggerne tilbeder - vallerie Empty
IndlægEmne: Sv: hvor skyggerne tilbeder - vallerie   hvor skyggerne tilbeder - vallerie I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor skyggerne tilbeder - vallerie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Os to? -Vallerie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Kirken.-
Gå til: