Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Katja
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Zoey
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Cather
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
sakref morladin
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Rosa
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Violet
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Katherine
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Khalida
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Bree
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_lcapJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_voting_barJeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Dec 06, 2010 8:14 pm

S: Ved det smukke springvand
T: Om aften
O: Springvandet... Ja... Det...
V: Lidt over skyget.
P: http://static.wetpaint.me/vampire/ROOT/photos/kat-hallow.jpg <--- Påklædning
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Katherine sad ved Springvandet. Hun havde gået lidt rundt, og var så endt her. Hun sukkede, og kiggede på dett smukke springvand. Hun havde aldrig været der, efter som hun kun lige var kommet til byen. Hun kunne sikkert ikke engang finde hjem hvis det var det hun ville. Hun sad helt stille, og tænkte på sit liv. Hun havde haft et anderleds liv, fordi hun varr det hun var. Hun var ikke Vampyr, men kunne godt blive til trukket af blod. Hun var hellere ikke varulv, men hun blev forvandlet ved hver fuldmåne... Hun hade det... En tårer gled ned over hende yndige kind. Hun sukkede dybt igen. Gid nogen gad tale med hende....
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 9:56 pm

Bree Kom gående langs gaderne hun fik øje på springvandet som næsten var umulig at undgå. og gik stille hen til det og satte sig på kanten. Hun stirrede stille på det og tørede en tåre væk, der havde lavet spor på hendes kind og var på vej ned mod hendes hage. Hun bed sig i læben, og smagte noget af det blod der stadig sad der på. Hun sukkede, lænede sig frem og stak hovedet ned i vandet, for at få blod resterne væk. Hun var så deprameret at hun ikke havde lagt mærke til omgivelserne. Hun lagde hovedet i skødet og trak benene op under sig.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeOns Dec 08, 2010 5:32 pm

Katherine havde ikke hørt pigen (Bree) komme. Jeg sad på jorden ved siden af springvandet. Tårer gled ned af hun yndige kinder, og videre ned af hagen, til de tilsidst ramte hendes bryst. Hun Sukkede dybt. Hun hulkede ikke. Hun sad bare og lod tårerne løbe ned. Hun sukkede igen. Så satte hun sig på kanten, og så ned i vandet. Hun bed sig i læben for ikke at græde igen. Hun tog hænderne ind i det faldene vand. Hun trak hænderne til sig, og løftede det op til ansigtet. Hun lod vandet vaske tårerne væk. Før da hørte hun en anden vejr trækning. En lille hvæsen forlod hendes læber. Hun skubbede sig tilbage, og et par syle spidse tænder dukkede på. Hun Lignede meget en vampyr nu, men der var intet truende over hende! Hun var ikke truende. Hun trak vejret langsomt, med lukkede øjne. Så gik hun med lange skridt, hen til pigen.
"Er der noget galt?" spurgte hun, lidt overrasket. Hun smilte blidt, og undskyldene. Hun vidste ikke om hun skulle gå tættere på... Hun stod stille, og kiggede på pigen, med bekymrede øjnene. Hun mærkede godt at pigen var vampyr...
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeOns Dec 08, 2010 9:31 pm

Bree lyftede stille hovedet, og auslørede endnu et par tåre der hang på kinden. Hun stirrede lidt på zoey, hun trak hveret meget urealmesigt. "Jer er et monster!" sagde hun så bare uden at svare på spørgsmålet. Hun kiggede på sine hænder, der stadig havde blod rester selv om hun også havde vasket dem i vandet. Hun kiggede med et ryk op igen, men sagde ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeOns Dec 08, 2010 9:42 pm

Katherine rystede på hovedet.
"Bare fordi man er vampyr, varulve eller noget andet er man ikke et monster," sagde hun, og satte sig ved siden af pigen. Hun kiggede ned i vandet.
"Hvad har du da gjort? Spist? Du overlever jo ikke uden blod! Jeg tilgængæld gør.... Jeg er forresten Katherine Blum," præsenterede hun, og smilte blidt. Hun lagde en hånd ned i vandet. Hun kiggede rundt. Ingen! Godt! Hun løftede hånden, og en rund kugle af vand lå i hendes hånd. Hun tog pigens hånd, og lod vandet i sin hånd glide ned over pigens. Alt blodet forsvandt.
"Du er ikke et monster!" sagde hun bestemt... For hvad var hun så?
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeOns Dec 08, 2010 10:44 pm

Bree kiggede op på pigen som åbenbart hed kathrine, "jo jeg er!! normale mennsker dræber ikke!! normale mennesker drikker ikke blo.." hun kunne ikke få sig selv til at afslutte. Hun kiggede ned på sine hænder igen, og slog sin ene hånd ned i stenkanten. Det gav et stort Klask! hun kunne bare ikke mærke det. Endnu et par tåre trillede ned af kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeTors Dec 09, 2010 8:51 pm

Katherine fløj tilbage og en hvæsen forlod hendes læber. Hun blev så forskrækket. Hun rejste sig langsomt op.
"Blod," afsluttede hun. Hun kiggede væk.
"Så er du ikke det eneste monster her! Jeg er også en.... en.... Var... Vam...." Hun kunne ikke slutte sætningen... Hun anede ikke hvordan hun skulle afslutte sætningen. Hun sukkede.
"Vampyr, og varulve," sukkede hun dybt. Hun gik hentil springvandet. Tårerne begyndet igen at glide ned ad kinderne på hende. Hun sukkede bare. Hun var en blanding!
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeTors Dec 09, 2010 10:05 pm

Bree lukkede øjnene mens hun hørte kathrine. "Så er du... halv?" spurgte hun, og tørede de sidste tåre væk. Der kom ikke flere, hun var god til at styre sine følgelser, hvis det ikke handlede om det hun var... Hun åbnede øjnene og så op på kathrine. "det var ikke meningen du skulle se det! jeg HADER bare..." hun smilte kort du ved. Hendes smil gik hurtigt væk igen, hun kunne ikke smile når hun var vred... vred på sig selv. "jeg..." startede hun men opgav det, "jeg hedder Bree..." lavede hun det om til.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeLør Dec 11, 2010 8:02 pm

Katherine nikkede.
"Ja jeg er... halv," sagde hun, og smilte. Smilet forsvandt da Bree fik endnu et dyk.
"Rolig nu," sagde hun, blidt. "Jeg dør ikke, bare fordi jeg har set den side af dig!" Hun nikkede. Hun vidste godt var hun mente. Hun nikkede igen, da Bree sagde sit navn.
"Hej Bree," sagde hun, og et venligt og imødekommene smil viste sig på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 10:19 pm

Bree nikkede bare stille.
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, hun sad bare stille lidt.
Så sukkede hun, lidt højligt "jeg heder det her..." sagde hun så
efter langtids stilhed, Hun kunne mærke Kathrines blik hvile på
sig, men hun sagde ikke mere. Hun ventede bare på en reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 10:35 pm

Katherine nikkede.
"Jeg forstår dig! Det gøre jeg... " sagde hun. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, der kunne løfte stemningen. Hun tænkte lidt over det. Jo. Hun gik hen foran Bree.
"Okay! Ikke mere sørgligt! Lad os lave noget sjovt... Men hvad?" Spurgte hun, nok mest til sig selv. Hun kiggede rundt. Vand ville helt klart være sjovt... Men nu vidste hun jo ikke om der var andre der også havde vand-magien... Vinden... Nej... måske hellere ikke... Måske ikke nogen af elementerne... Måske bare noget... Noget sjovt. Hun rakte Bree en hånd.
"Hvad vil du lave? Udover at sidde her og hade dig selv?" spurgte hun, og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 7:56 pm

Bree sad stille lidt, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Der gik lige lidt til før hun vågnede op, "kan du styre vandet?" spurgte hun så mest til sig selv, hun havde jo set det. Et lille smil dukkede op på hendes læber. Hun tænkte lidt på hendes egene evner men sagde ikke noget højt. Hun kiggede hurtigt ned og så hurtigt op igen, for ikke at spolere den gode stemning. Endnu et smil dukkede op på hendes læber "også mig..." svarede hun "og ild..." fortsatte hun stille og rejste sig op. Hun slap Kathrine's hånd og gik lidt væk fra hende for at vise det. Så tog hun en lille stykke træ frem og satte ild til det med en tenstik, hun slap den og træet blev ligeende i luften. Så lavede hun stille en vandkulge og lod vandet glide ned over træet og slukkede ilden.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 8:14 pm

Katherine nikkede.
"Jeg kan styrer alle fem elementer. Vand, ild, jord, luft, og ånden.... Lad mig demonstra lidt," sagde hun, med et smil. Hun satte sig på hug, og løftede hænderne over jorden. En smuk tullipan skød op af jorden. Da den var sprunget ud, knepsede hun en gang, og der gik ild i den. Hun rejste sig op og gik hen til springvandet. Hun stak hånden ned i vandet, og løftede den op. Hun havde en vandkugle i hånden. Så gik hun tilbage til tullipanen, og lød vandet glide ned over den. Da den var slukket smilte hun til Bree, og en brise kom mod dem. Hun smilte da en legesyg vind vivlede omkring hende. Hun mumlede en lille bøn til vinden, og den forlod hende. Istedet begyndte den at vivle omkring Bree. Hun sukkede da det gik op for hende at hun ikke bevise ånden. Hun smilte og takkede stille elementerne. så gik hun tibage og, lænte sig på ad springvandet. Hun lo lidt da Bree beviste sine evner. Hun kontrollerede dem godt... Katherine smilte.
"Cool," sagde hun, og tænkte lidt over at det havde hun aldrig prøvet før.
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 9:31 pm

Bree smilte og det gik ud i en lille latter.
Bree sukkede, det var da meget sjovt. Hun tænkte på den gang hun opdagde sine krafter. Hun tøvede lidt "Jeg opdagede mine evner da jeg pludselig satte ild til et hytte" sagde hun så og lo kort igen. Bree kunne godt lide Kathrine, det var ligesom en hjælp at hun var ligesom hende selv, så hun bare kunne snakke frit med hende. Måske ville Kathrine blive en god ven, det håbede Bree, efter som hun ikke havde andre venner. Hun havde engang nogle venner men hun havde dræbt dem inden hun forstod hvad hun var... Bree sukkede igen, "Kan du mere? udover magi mener jeg?" spurgte hun så og ventede forhåbningsfuldt på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 10:10 pm

Katherine nikkede.
"Jeg opdagede vandelementet da nogen prøvede at drukne mig... Lad os bare sige at de druknede. Ilden da jeg blev vred, og satte ild til en hel skov. Luft da jeg engang var ved at dø af kulde. Jorden, og ånden, da jeg kede mig..." sagde hun, og lo lidt. Hun tænkte lidt over Bree's spørgsmål.
"Jeg kan få folk til at gøre alt hvad jeg siger... Hmm... Ellers ikke... Jo jeg kan forvandle mig til en smuk ulv hvornår det skal være," sagde hun, og lo. Hun kunne en ting ingen aldrig vampyrer kunne... Forvandle sig til en ulv.... Hun kunne også noget varulve ikke kunne... Få sine hugtænder frem. Hun var bare speciel! Kath tænkte lidt på hvor sød Bree egentligt var. Måske var hun den ven Kath manglede? Ja Måske...
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeMan Dec 13, 2010 10:29 pm

Bree lo kort sammen med hende.
"Jeg kan læse tanker... og hypnutisere" sagde bree så stille, hun vidste ikke lige om
det havde nogle intarase. Hun tænkte lidt, "hvor gammel er du?" spurgte hun så. Hun fortrød lidt lige så snart hun havde spurgt, hun ville ikke have hun blev sur eller noget. Men hun ville gerne vide om hun også kunne leve lige så lang tid som hende selv, da hun nu kun var halv.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:01 am

Katherine nikkede, med et smil.
"Så skal jeg passe på hvad jeg tænker," sagde hun, i et drillende tonefald. Hun lo lidt. Da hun stillede sukkede hun.
"Jeg forbliver 17 for altid... Tror jeg... Men jeg har været syntes i 250 år," saggde hun, og smilte...
"Hvad med dig? Tør man spørge hvor gammel du er?" spurgte hun, og tænkte at så var de vel ligeværdige...

//Ingen krea :/
Tilbage til toppen Go down
Bree
Nybegynder
Nybegynder
Bree


Kvinde Antal indlæg : 11
Erfaring : 13
Respekt. : 0
Fødselsdag : 22/05/96
Join date : 06/12/10
Alder : 27
Bosted : Kommer ^^

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeFre Dec 17, 2010 11:54 pm

Bree lo kort sammen med hende, så blev hun alvorlig igen.
Hun tænkte lidt, på hva hun skulle svare "ja det er vel meget fair at
jeg så også fortælder hvor gammel jeg er" sagde hun og holdte en
kort pause. så tøvede hun lidt "jeg er 350, men holder mig som 16"
svarede hun så og gav et lille smil fra sig. Hun vidste ikke helt hvad
hun mere skulle sige.

//ingen krea Sad Sorry
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Nybegynder
Nybegynder
Katherine


Kvinde Antal indlæg : 21
Erfaring : 25
Respekt. : 0
Fødselsdag : 24/06/95
Join date : 06/12/10
Alder : 28
Bosted : Wallace

Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm

Kath smilte til hende.
"Vi er begge unge endnu," sagde hun, med et smil.
Det var de jo. Hun så ned i vandet.
Hun stak roligt en hånd ned i det, og smilte for sig selv.
Hun anede ikke hvad hun skulle sige...

//Jeg kan ikke skrive mere -.-'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^   Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alene i skoven xD Alle må svare
» Alene, så alene.
» Alene-alle velkommen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Springvandet midt i byen.-
Gå til: