Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Katja
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Zoey
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Cather
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
sakref morladin
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Rosa
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Violet
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Katherine
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Khalida
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Bree
En stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_lcapEn stille nat gåtur, Zoey.. I_voting_barEn stille nat gåtur, Zoey.. I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 En stille nat gåtur, Zoey..

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 1:59 pm

T 22/34 om aften.
S morgenfryd skoven.
O ingen.
P Sorte Jeans, sort top med tropper til, læderjakke, et sjal. Og Stiletter på.
Å vinter.

Sneen var dalet ned fra himlen i løbet af dagen, vinden fra en kold og hård vind som bed sig fast i hver en hud den kunne komme til. Victoria havde været i en hule hele dagen, vhordet havde været mørkt og rart for hende, hun var jo af en race som ikke så godt kunne tåle sollys. Hun smilede for sig selv og slikkede sig omkring munden. Hun havde lige haft suget blod ud af en kanin som hun nu lagde pænt ned på jorden, og ventede på at en ræv ville komme og tage den. Efter lidt tid hviste der en rød ræv sig, den kom listende, den havde nok lugtet den døde kanin. Victoria studerede hvordan ræven spiste kaninen fra skind og ind til knoglerne. "Jeg må vel hellere videre, hyg dig med dit måltid mad ræv!" Sagde hun, hun snussede stille ud i luften. Hun kunne ikke opfange nogen mennesker, men godt det samme. Hun begyndte at gå ud til stien, selv om det var nat havde hun et perfekt natte syn. Hun kunne se alting tydligt som var det dag, men det var jo nat/aften.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:10 pm

Knasende sne kunne høres da Zoey vandrede afsted gennem skoven. Hun kunne tydeligt lugte at hun ikke var alene, men godt det samme. Hun var ligeglad. Zoey slikkede sig glædeligt om munden, hun var stødt på en ræv, og det endte ikke godt for ræven. Men Zoey der var ligeglad, havde bare ladet den ligge i et buskads. Zoey var iført stramme sorte jeans, og en sweather(se ava). Zoeys lyse hår hang bare normalt i sine normale halv krøller. I det samme hørte Zoey en anden gå gennem, hun hoppede lydløst op i et træ, i nærheden. Der satte hun sig godt til rette, og kiggede ned og kiggede efter, det hun havde hørt. På hendes lugtesans, kunne hun lugte at det bar en anden vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:14 pm

Victorias lugte sans var også ebdre end forventet, hun kunne lugte en anden vampyr lige så hun vidste at den anden vampyr også ville kunne lugte hende. Hun smilede muntert *halløjsa* sendte hun en tanke bølge igennem skoven, den evne var alle siders vampyr evne. Hun manglede dog stadig at holde styr på sine ild krafter. Nu vendtede hun blot på at den anden vampyr ville svare. Hun rettede lidt på sine sorte jeans, og smilede venligt. Hun kørte en hånd igennem sit næsten kulsorte hår, for mange år siden havd ehendes hår været brunt men som lille lyst. Det var en undring hun havde stillet sig selv masser af gange..
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:21 pm

Zoey som ikke var specielt venlig imod fremmede væsner, og slet ikke vampyrer. Hun blev med det samme mistænktsom, men valgte at gemme det. Hun lagde det under sin beskyttelse, så hvis den anden vampyr kunne læse tanker, kunne ´hun ikke læse det. "Jamen goddag" sagde Zoey der sad i er træ over den anden vampyr. Hun havde meget hurtigt hoppet der over, og sad nu helt afslappet. Hendes stemme var en smule kold, og fjentlig.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:24 pm

"Du behøver ikke vise fjendtlighed over fra mig, jeg var en af de første vampyr i Wallace og Drakja!" Snerrede Victoria roligt tilbage, hun kunne mærke fjendtligheden i hun vampyrens stemme. Victoria fandt sig bestemt ikke i sådan en uhøflighed fra fremmede, Victoria havde trods alt også været nogle af de første vampyr i Drakja og Wallace og endda i hele Jeloryka, for der havde overhoved ikke været ret mange væsner ud over mennesker da hun var kommet til.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:33 pm

Zoey virkede ikke særlig overrasket. "Ja men jeg kommer heller ikke herfra vel" sagde hun, og fjentligheden i hendes stemm var blevet erstattet af en del morskab. "Jeg er bedøvende ligeglad med hvem hulen du er" sagde hun og smilte let. "Men siden du er dårlig til at skjule dine tanker, då kam jeg sige" sagdr hun og smilte fornøjet. "goddag Victoria Valerie Rose James" afsluttede hun sin sætning, med endu et stort smil. Hun hoppede smidigt ned fra grenen..
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:40 pm

"Egentligt er det forbudt at læse andres tanker, men nogen vampyr overholder ikke den regl. Og Valerie ugtales med to l'er og ikke et selv om det staves med et, og desuden kunne jeg dræbe dig med det samme hvis jeg ville. Men som du kan se har jeg ikke gjort det" sagde hun roligt og stirrede op på vampyren, hun smilede sit venlige smil til hende. Hun ville ikke lagde en andens fjendtlighed ødelægge hendes humør. Hun grinede en kold men munter latter, "ikk just overraskende at du kan blokere andre ud af dit sind men nogen er måske stærkere som kan trænge ind igennem og det kan ske at nogen der er stærkere kan overmande dit sind!" Det sidste kom ud af hendes tænder som en hvæsen.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:52 pm

Zoey lyttede bare til hende, med et stort smil. "Du er da velkommen til at dræbe mig" sagde han fornøjet. Hun smilte et stor smil, "men hvor ville det sjove være i det?" spurgte hun hende, med et snedigt smil. Zoey som va en meget vampyr agtig vampyr, elskede først at lege med sin mad. Ikke at hun betragtede victoria som med. Zoey smilte og betragtede Victoria. "Du kunne uden tvivl dræbe mig." sagde hun og grinte, "meeen det gør du ikke" sagde hun med et endnu større smil..
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 3:05 pm

Victoria stirrede på hende, hun havde aldrig rigtig mødt sådan en uhøflig vampyr. Men et smil var dog på hendes læber, " for det første hvem gider dræbe andre vampyr? Så vil der jo ikke være nogen til at dræbe mennesker tilbage, og hvis der ingen vampyr var tilbage hvem kunne så skabe nye? Er ret så sikker på at du ikke ville kunne klare at forvandle et andet menneske til en vampyr, men det kan jeg!" Sagde hun roligt og kørte en hånd igennem henddes hår, hun slikkede sig muntert om sine læber i mens hun betragtede pigen.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Sponsoreret inhold





En stille nat gåtur, Zoey.. Empty
IndlægEmne: Sv: En stille nat gåtur, Zoey..   En stille nat gåtur, Zoey.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En stille nat gåtur, Zoey..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Morgenfryd skoven.-
Gå til: