Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Katja
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Zoey
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Cather
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
sakref morladin
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Rosa
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Violet
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Katherine
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Khalida
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Bree
Folkeskolen I_vote_lcapFolkeskolen I_voting_barFolkeskolen I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Folkeskolen I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
Folkeskolen I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Folkeskolen I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
Folkeskolen I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
Folkeskolen I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
Folkeskolen I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
Folkeskolen I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Folkeskolen I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Folkeskolen I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
Folkeskolen I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
Folkeskolen I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
Folkeskolen I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 Folkeskolen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 10:43 am

Sted: Gangen
Tid: Lidt tidligt på eftermiddagen
Om: Elever render rundt
Vejr: Koldt, men samtidig skinner solen
Årst: Efterår
Påklædning: Fin skoleuniform (Blå fornuftige sko, Blå/hvid nederdel. Hvid trøje, Blå jakke. Sort slips. Og løst hår)

Samantha stod ved opslagstavlen og kiggede. Et smil viste sig på hendes røde læber. Der ville komme en halloween fest. Det havde hun vidst længe, men hun var godt i gang med at syg sit kostume. Flere gange havde hun smidt det ud enten pga. fejl, omtanke og en masse mere. Hun havde hørt en masse om The Evles kom. Hun elskede dem bare. Sikkert pga. deres musik og fordi de var så lækre. Sam vandrede ned af gangen, elever løb ind i hende uden at tænke på at sige undskyld "Hey du" Råbte Sam snerrende. Hun skulle snart ud, afgangs klassen kom snart. Man kunne ikke glæde sig mere end hun gjorder. Sikkert fordi at hun skulle aflægge rapport om festen, men også om halloween festen. Hvorfor? - Fordi hun var chefredaktør og der var ikke kommet nogle ansøgninger endnu. På Sams hvide trøje hang der et lille skilt hvor der stod: "Chefredaktør for Jelonews" Hun elskede bare at læse det. Hun havde aldrig været så glad før. Gangen blev stille, men sikkert kun fordi det var spise tid. Så snart man havde vundet sig til stilheden blev den ødelagt af Kantinens store larm som man kunne høre på 100 meters afstand. Sam trådte ind i kantinen og vandrede mod madstedet. "Hej Molly" Mumlede hun til kokken "Jamen hej Sammi!" Sagde hun muntert "-Det sædvanlige?" Spurgte hun. Sam nikkede "En elver burger, samt et glas vand og noget mælk. Også nogle småkager til at dyppe i, Ja" Molly kom med en bakke med det hele og satte det ned pladen "Værsgo!" Sagde Molly og gik videre i køen "Tak, Molly" Smilede Sam. Sommetider var det eneste der kunne gøre hende glad var Mollys stemme. Hun var som en mor for hende. Sam satte sig ved et tomt bord og begyndte at starte på hendes elver burger.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 10:55 am

Vall kom listende ind på skolen, hun havde endlig fundet et godt sted hvor Halloween ballet skolle være, nu ville hun blot have fat i Samantha for at fortælle hende det. Men hun skulle holde tæt om det, Cather var en af dem der hviste det men Cather stolede hun også meget på.. Selv om Vall ikke gik i skole, havde hun jo gået i skole masser af gange og endda fået hjemme undervisning. "Hvor kan den pige dog være!" Mumlede Vall og så sig om, nogle gange myldrede der folk på gangene, mest mennesker for de væsner der levede længst havde jo bestået sin skole gang. "Undskyld mig er der nogen som har set en elver med navn Samantha?!" Spurgte hun en lille gruppe piger som så ud til at gå på niende årgang i folkeskolen, "nej." Svarede den ældste blondte pige hende. Vall hævede sit ene øjnebryn, hun havde aldrig hørt noget så uforskammet. "Sig endlig til hvis i ser hende!" Mumlede Vall og gik videre, hun var glad for at hun ikke gik i skole, hun rysted epå sit hoved ved tanken om at se sig selv sidde ved et af skolens borde og skrive i en bog. "Så helelr på en bærbar" sagde hun til sig selv og gik videre, Vall kiggede ned af sig selv. Hun havde taget sine slidte jeans på og en t'shirt på i hvid og nogle sorte stiletter. Hun blev ved med at se sig om, i mens hun håbede på at støde ind i Sammie, "typisk den pige." Sagde Vall, og gik videre til hun hanvede i skolens kantine. Hun lod sit blik glide rundt i kantinen, ind til hendes blik ramte lige præcis den elver hun ledte efter. Hun gjorde rank ryg i mens hun forsatte hen til Sammie med hastige skridt. "Sammie ved du godt at jeg har ledt efetr dig?" Spurgte hun med skarp stemme, men mest af alt pga hun havde ledt næsten over alt. "Du kunne nu godt have sagt du var taget i skole!" Lød Vall's stemme ankladene selv om det ikke var mening at den skulle lyde sådan..
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 11:09 am

Sam blev forskrækket at hun omkring fløj en meter rom at luften. Hun vidste også godt det var Valerie "Jeg bad Samson og Sandra om at sige det til dig" Forsvarede Sam sig. Hun fægtede med armene. "Altså, jeg var allerede i gang med at komme forsent, og havde bestemt ikke lyst til at vække dig eller skrive en seddel pga. den pokkers travlhed!" Sam stoppede med at fægte med armene. En flok blonde piger kom gående mod deres bord. "Kig ikke på dem" Hviskede hun til Vall. Pigerne hed: Jessica, Jamie, Jane, Og Jenny. Skolens "populære" piger. Og snobbede kommer også med. De havde sikkert fået et godt øje for Vall Pga. hende yndige udseende.

Pigen smilede kækt til Sam "Nåda, Bondetøs. Sprang dit hus iluften? Gad vide hvorfor? - Nå ja, Fordi den ikke kun lide dig" Jessica smilede sin sætningen og Jamie & Jane grinede. "Gå med dig, Jessica" Snerrede Sam koldt. Man kunne dog se at Jessica virkede fornærmet. Jamie skubbede til Sam. Sam ignorede det. Hun havd eikke lyst til en slåskamp i kantinen. Hun havde vist nok med uvenskaber i forvejen. Hun havde ikke brug for en "Se der kommer kyllingen" Sam rystede tanken af sig og vra på vej til at kaste en led besværgelser på dem, men gad slet ikke at synke ned på deres niveau. "Gå nu med jer" Sagde hun sødt, men det havde stadig ingen virkning. Pigerne sad som sten og stirrede. "GÅ!" Råbte Sam og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 11:18 am

"Bare overlad det her til mig Sammie, og når de er gået har jeg noget jeg vil sige til dig noget som Cather også ved. Og jeg håber virkelig at dig og Cather ikke siger det videre med det samme.!" Sagde Vall og stirttede med et køligt blik på pigen Jessica, "rør du nogen sinde Sammie igen, og så vil du være fuldstændig færdig, og ingen ved rigtig hvad jeg kan gøre pga min race." Snerrede hun let og roligt til Jessica. Hun havde altid en evne til at forholde sig i ro, og i en venlig tone, somme tider men ikke altid.

"Jeg kan bytte om på nat og dag, og hvis jeg ønsker det kan du komme til at leve i mørket for evigt tid Jessica!" Hun smilede sit søde venlig smil til Jessica da hun sagde det, ingen hviste rigtig hvad Vall kunne men det var også godt det samme. Hun havde heller ikke rigtig lyst til at fortælle om alt det hun kunne, men kun når hendes veninde Samantha blev drillet, "og nu synes jeg er at piger skal smutte så Samantha og jeg kan få den snak jeg vil snakke med hende om..!" Sagde Vall og lagde sine arme over på kryds og stirrede direkte ind i Jessica's ansigt med et sten hårdt blik, som fortalte alle og en hver at det var bedst at gøre som hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 2:31 pm

Sam nød det forskrækket ansigt på deres bitte små dukke hoveder. Jessica rejste fingeren op af hende. Sam blev vred. "I lige måde" Mumlede hun positivt. Det eneste Jessica, Jamie, Jenny & Jane kunne var at være "almindelige" mennesker. De kunne ikke nåde. Sam ville lave en skole hvor kun folk med magiske kræfter kunne gå på. Snobber self. IKKE tilladt "Jeloryjs highschool" Mumlede hun. Jamie hev forsigtigt i Jessica. Efter Jessica forstod hvad Jamie mente gik hun og resten af hendes gruppe. "

"Hvad var det du vil sige?" Hviskede Sam til Vall. Hun lukkede munden og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 2:39 pm

Vall's blik var stadig på Jessica som skyndte sig ud af kantinen sammen med sine veninder. Vall rettede der efter sit blik mod Sammie, nu var hendes blik igen det sædvanlige venlige blik som få kendte til. "Det jeg ville var et sige at vi har fundet et sted til festen, og det er på slottet men sig det ikke til alle endnu det skal stadig holdes helt og aldeles hemmeligt..!" Svarede Vall venligt og så på hende, hun smilede muntert over at få sagt sådan noget til små almindelige umulige mennesker som Jessica.. "Hun lød hvirkelig som en led gamle sæk kartofler hende Jessica!" Sagde Vall og kiggede på Samantha.

//sorry hvis det er et kort svar//
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 3:42 pm

"Awesome" Halvpeb Sam af glæde. Hun forstillede sig som en Vampyr til festen. Hun gjorder meget ud af sit kostume. Hun tog et billede op af lommen og gav det til Vall "Det her er et af mine 'måske-kostumer' " Hviskede hun. Hvis Sam ikke tog meget fejl ville det her blive det kostume. Hun kiggede stadig efter mere. Folkeskolen Jane
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 3:53 pm

"Åhh Sammie det er da vid underligt smukt." Sagde Vall og kiggede på billedet, "fantasktisk tror jeg måske ved hvad jeg skal være en engle!" Sagde Vall og rakte billedet tilbage til Samantha.. Hun forstillede sig selv som en rigtig ægte engel, i stedet for en halv som hun´jo var. "Vinger har jeg jo allerede tror jeg skal have en sort eller hvid kjole "sagde hun og så på Sammie. "Ens kustume behøves jo ikke at være skræmmende" tilføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:03 pm

Sam overvejede ta se hende selv i kostumet. "Ja, Men syntes at Vampyr passede godt for en sur gnaven heks som mig" Lo Sam. Hun gik så let amok, og blev let vred. Det undred ehend eikke specielt meget at hun næsten ingen venner havde. Sam forstillede sig også som en hjemsøgende piano spillende Zombie. Lige efter hun havde fået tanken kom der er en smuk lyd fra hendes mobil som lød på dne her måde:



Sam tog sin telefon. "Hallo, Det Samantha?" En tavshed lød i telefonen kort derefter kom der et skrig derfra. Sam opdagede at skriget både kom ind ei mobilen og ude fra mobilen "Jamie.." Snerrede hun surt.


Sidst rettet af Samantha Tirs Okt 19, 2010 4:12 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:09 pm

"Tag dig ikke af dem søde, det vil få sig et ordentligt mareridt de næste to dage. Det vil tage dem lang tid at finde ud af at det er mig som gør det!" Sagde Vall med en drømmende stemme.. Og smilede muntert til dem, hun lukkede stille sine øjne og tænkte på pigerne som de havde snakke med for lidt tid siden. *Mørke* tænkte hun, hun vidste hun ville høre nogle skrig lige om lidt og der kom skrigene, fra pigerne. "Ups min fars evner er stadig lidt ude af kontrold er ved at få styr på dem men i hvert fald nu har det mareridt døgnet rundt ind til jeg siger stop!" Forklarede Vall.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:23 pm

Sam nød lydende fra pigernes "Lean it Gurls" Sagde Sam spøgende og spøgelses agtig. Pigerne løb rundt omrking med skrig. Folk begyndte at stire på dem. "Tak" Hviskede Sammie lavt til Vall. "Det har jeg hellere aldrig gjort, ellers ville de sidde på hospitalet nu" Strålede Sam
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:27 pm

Vall grinte et muntert smil da hun hørte 'pigernes skrig' som lød som om de blev jagtet af et eller andent vildt dyr. Hun så på en af pigerne som holdte sine øjne lukkede pigen med navn jessica, "det der giver hende bare mere mareridt!" smilede Vall og så på Sammie. Smilet på Vall's læber voksede sig støre og støre da hun nu så de andre piger løbe ud af kantinen og måske løbe helt hjem, til der de kom fra. "Når hvor lang tid skal de så have mareridt?!" Spurgte hun Samantha om, i mens hun betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:33 pm

"For evigt?" Forslog Sam. De havde jo nærmest drillet hende i 10 år. De fortjente det ualmindelig meget.

//Er mega Ukrea sorry//
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:37 pm

"Det vil min far at misbruge sin evner så måske bare to uger, for nogle kan godt blive skørre af det, og så vil de gøre skade på sig selv for at få det til at holde helt op!" Sagde Vallerie advarende, Vall så med at opgivent blik hen mod pigerne som alle var flygtet væk pga deres mareridter..

Vall satte sig stille ned på en stol, nu havde hun efter hånden også stået meget op nu. "Hvornår har du fri? For så kan jeg sige at vi skal have noget lækkkert at spise som måske er usundt! " Sadgde Vall og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:40 pm

"Om en ½ time, Du kan jo tage med til Kemi?!" Spurgte Sam håbefuldt. Hun ELSKEDE kemi. Hun kigged epå uret. klokken ville ring eom præcis 2 minutter. Og indtil der hen skulle Vall havde svaret
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:46 pm

Vall kiggede tænkefuldt på Sammie, hun så hendes håbefulde ansigt og sagde så. "Okay så men så tror jeg også vi skal have pandekager når vi kommer hjem" sagde Vallerie bestemt og smilte til Samme.

Hun rejste sig roligt op og vendtede på Sammie selv om hun ikke anede hvor henne kemi lokalet lå hende, "du førre an!" Sagde Vall med et smil og gloede rundt i kantinen.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 4:56 pm

Sam rejste sig op men så snart hun opdagede Vall tøj stopped ehun op. "Du skal have den oprindelige skoleuniform!" Hvivnede Sam "Valleries tøj ér nu ikke mere. I stedet Paloras uniform vi ser" Et lysglimt var omkring Vall. hun snurrede rundt og hun havde derefter en fin uniform på. Hun vandrde derefter mod Kemi lokalet. Sam tænkte på hvordan dte gik emd besværgelsern. Hun var efter hånden blevet meget bedre
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 5:03 pm

"Fik jeg nævnt at jeg hader uniformer?!"
Sagde hun til Sammie i mens de gk.
Og hun hadede virkelig at have uniformer på specielt når det var skole uniformer, hun fnøs koldt men gik med Sammie.
Hun kiggede rundt på de gange de gik på, ind til de var henne ved et kolkale som havde et skil på sig hvor der stod *Kemi lokalet*

//Sorry skal logge ses//
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 5:22 pm

"Haha!" Grinte Sam. Hun åbnede døren til Kemi. Der sad folk der inde men ingen lære var dukkede op. Sam satte sig på et af de mellemste stole. Alle i klassen var høje og populære. Men Sam derimod var lille og upoplulær. Sikkert fordi hun var en lille bitte nørd som altid sad alene i fritiden. Læren satte sig på sin stol da klokken ringede. Alle var så godt som på plads da de havde bare hørt ham. De havde en af de strengste men Sams yndlings lære Prf. R. J. Konkel
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 6:36 pm

Vall holdte sig i baggrund af klasse lokalet, mest i en skygge, hun var ikke så vant til så mange mennesker i sådan en ung alder. *Møder jeg mig ikke helt om Sammie* tænkte hun en stille lille tanke, i mens hendes ansigt var fastnet på lærens ansigt. Vall forholdte sig tavs, så man nærmest ikke lagde mærke til at hun var der..
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Folkeskolen Empty
IndlægEmne: Sv: Folkeskolen   Folkeskolen I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Folkeskolen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Palora folke skolen.-
Gå til: