Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Katja
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Zoey
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Cather
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
sakref morladin
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Rosa
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Violet
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Katherine
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Khalida
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Bree
den gående skygge - violet I_vote_lcapden gående skygge - violet I_voting_barden gående skygge - violet I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
den gående skygge - violet I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
den gående skygge - violet I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
den gående skygge - violet I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
den gående skygge - violet I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
den gående skygge - violet I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
den gående skygge - violet I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
den gående skygge - violet I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
den gående skygge - violet I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 den gående skygge - violet

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 5:10 pm

sted: dybt inde i skoven
tid: kl 22:oo
årstid: i midten af foråret
omgivelser: ingen væsner eller noget at se men en masse træer
vejr: blæser let

det blæser i træerne så de laver hyle lyde og bladende rasler i vinden men der var ellers stille ikke et øje at se noglesteder.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 5:33 pm

violet var meget urolig men så alligevel ikke, hun smilte, hun gik rundt ude i skoven og kiggede for sig selv, hun havde en fornemmelse af der var nogle men hun viste ikke hvem det var. hun ville gerne vide det,
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 6:01 pm

pludslig synes hun at kunne høre en lyd bag ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 6:32 pm

violet vendte sog om og så efter det..
Tilbage til toppen Go down
Cather
Nybegynder
Nybegynder
Cather


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 59
Respekt. : 1
Fødselsdag : 27/11/96
Join date : 16/10/10
Alder : 27
Bosted : Drakjas Landsby

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 6:40 pm

//OOG: Jeg er ked at sige noget her inde.. Men jeg ved godt at reglerne ikke er kommer op... Men i skal skrive mindst 3 til 4 linjer.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 6:41 pm

//okay//
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 7:27 pm

hun kunne ikke se nogle der var så stille at hun kunne høre billerne der var på jorden bevæge sig.
og pludslig hørte hun en lyd oppe fra træerne det lød som fugle der fløj deres vej i skræk og der så hun en sort skikkelse hun kunne se at det var en mand men hun kunne ikke se hvem det var eller hvorfor han var der.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 8:09 pm

violet sprang væk for at se hvem det var men det kunne hun ikke. hun sprang op i det træ der var over for det, skikkelsen stod i klar til at angribe hvis den angreb først. *hvem eller hvad er det* tænkte hun for sig selv, hun prøvede at gå tætter på for at se om den flyttede sig men det gjorde den ikke. ''hvem er du??'' spurte hun, da hun ville vide det hvorfor skulle han eller være lige ved hende.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 8:43 pm

"spørger du om hvem jeg er i person eller hvem jeg er i race" spurgte skikkelsen.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 3:55 pm

hun så på ham og var ret bange men ville ikke se han i øjnene. ''begge dele'' sagde hun med et fast blik mod ham. hun ville ikke lade et væsen komme tæt på hende overhovede ikke en gang et menneske. hun så hen på et dyr i skoven. som så lidt lækkert ud men hun ville ikke spise endnu.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 5:50 am

"okay mit navn er sakref morladin og jeg er halv dæmon" sagde han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 5:13 pm

violet så på ham hun ville gerne vide hvorfor han filte efter hende men han havde sikkert ikke tænkte sig af komme væk så nemt da hun lige var stoppet op. *hvad skal jeg gøre* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
sakref morladin
Nybegynder
Nybegynder
sakref morladin


Mand Antal indlæg : 30
Erfaring : 39
Respekt. : 0
Fødselsdag : 04/11/94
Join date : 16/10/10
Alder : 29
Bosted : Dybt inde i en skov i en kæmpe stor borg

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 3:30 pm

"tage det roligt jeg har ingen tanker om at skade dig" sagde han blidt til hende han ville ikke skade folk han først havde mødt før de først angreb ham.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 3:44 pm

violet stod stille og kiggede på ham. ''hvorfor fulte du efter mig'' spurte hun ham og stod lidt langt fra ham hun var ikke bange af sig men gad ikke op og slås med nogle. idag,
Tilbage til toppen Go down
Cather
Nybegynder
Nybegynder
Cather


Kvinde Antal indlæg : 48
Erfaring : 59
Respekt. : 1
Fødselsdag : 27/11/96
Join date : 16/10/10
Alder : 27
Bosted : Drakjas Landsby

den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 8:26 pm

//OGG: I skal skrive længere!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





den gående skygge - violet Empty
IndlægEmne: Sv: den gående skygge - violet   den gående skygge - violet I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
den gående skygge - violet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Drakja. :: Drakja mørke skove.-
Gå til: