Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Katja
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Zoey
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Cather
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
sakref morladin
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Rosa
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Violet
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Katherine
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Khalida
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Bree
Alene-alle velkommen. I_vote_lcapAlene-alle velkommen. I_voting_barAlene-alle velkommen. I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 Alene-alle velkommen.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 9:48 pm

T irl.
V irl
S Juhira diskoteket.
O En masse folk.
P Nuttet lyserød top med tropper til, lårkort nederdel i farven sort. Sorte Stiletter og en hue.

Vallerie sad stille ved sit bord på diskoteket, mussiken var høj og i fuld gang. Hun smilede munter, nogle fyre havde været henne og spørge om hun ville danse med dem, men det havde hun sagt høfligt nej tak til. "Øhh vil du danse med mig eller bare have noget at drikke med mig?!" Spurgte en dyb stemme bag ved hende, hun drejede roligt sit hoved og så på fyren som var i en alder af 18 år i menneske alder. "Emh nej tak men ellers sødt af dig..!" Sagde Vall og smilte til drengen og kiggede igen på sit glas øl...
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 10:00 pm

Zoey som var en høj ige med blond hår kom nu gående ind på diskoteket. Hun havde vagt nu og vidste godt at hun var sent på den. Hendes chef mødte hende på vejen, og hun kunne læse i hans tanker at hun havde problemmer. "Du kommer for sent" udbrød han, og hun smilte let. "ja jeg ved det godt. Og du ved jeg også kommer for sent imorgen" sagde hun, og han nikkede opgivende. Han gav et suk fra sig og gik videre. Zoey som idag var iført en stram rød top, og sorte jeans gik mod baren hvor hun stilte sig bag. En dreng på 18 år kom over til hende. "vil du med ud og danse?" spurgte han, og hans stemme var tydeligt beruset. Zoey himlede bare øjne og vendte sig væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 1:41 pm

Vall lagde ikke så meget mærke til folk på diskoteket, der var jo en del også den meget høje musik. Som nogle gange spillede techno(staves?XD) musik.. Vall drak det sidste af sin øl og så op mod baren, selv om hun havde lyst til endnu en øl gad hun ikke til at rejse sig op alligevel. Hun blev blot siddende. Men hvorfor skulle hun dog også rejse sig? For at hendes plads skulle blive optaget når hun kom tilbage eller finde et kæreste par som kyssede på stolen, "ad..!" Mumlede hun det ville da være klamt at komme tilbage til.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 9:41 am

Zoey vendte sig hurtigt om mod en kunde der gerne ville have en drink. "så gerne" sagde hun med sukker sød stemme. Men inden i følte hun sig rimelig irriteret på ham drengen. HUn lavede hurtigt kundens drink og gav hende den. Zoey vendte sig rundt og prøvede at lugte om der var nogen vampyre som bare vat lidt sjove. Da hun ikke kunne lugte nogen vampyre stødte hun på en mærkelig lugt. Det var en blanding hun var stødt ind i den ene før, det var en dæmon men hvad var den anden? Hun fandt hurtigt personen og betragtede hende kort.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 12:41 pm

Vall begyndte stille at glo rundt på dem der var i diskoteket, nogle gange rynkede hun næsen andre gange rystede hun blot på sit hoved. Men et smil afspejlede sig dog alligevel på hendes læber, *folk er så tåbelige nu og dag* tænkte hun kort for hoved. Hun håbede inderligt på at der ikke var nogle tanke læser et sted på diskoteket, for så ville de jo uden tvivl kunne høre hvad hun havde haft tænkt. Hun krydsede stille tæer for at ingen tankelæser kunne have hørt det, egentligt var det heller ikke hendes mening at tænke sådan, den tanke slog hende bare. Og valgt hende klog i at sige det..
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 12:51 pm

Zoey kiggede irriteret på hende. "fine tanker du holder dig" sagde hun let irriteret. Hun var gået over til pigen som lugtede så mærkeligt, og havde sådan nogen fine tanker. Hun sukkede, "der var sjovt nok nogen tanke læsere inde i rummet" sagde hun og irritationen i hende stemme var væk. Det var en mærkelig ting ved Zoey hun kunne være sur det ene øjeblik og glad det andet. Hun smilte, men et let irritere glimt var dog stadig til at skimte.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 12:54 pm

"Arg øhh havde ikke regnet med at der var nogle tanke læsere!" Mumlede Vall uskyldigt og kiggede ned i bordet. Hun følte sit hvirkeligt flov lige nu, det var første gang sådan noget var hendt hende. "Øh det må du virkelig undskylde så øh hvad du end hedder..!" Sagde Vall forsigtigt og kiggede op på pigen, med et lille skævt men også forsigtigt smil, hun kunne nemt fornemme hvad pigen var- En vampyr, men så ville pigen jo også kunne gætte sig frem til hvad Vall's ene halve race var. Men altid Vall's anden race var det sværeste for folk at gætte, Bare fordi hun var halv engle og halv dæmon, kunne folk aldrig tage sig tid til at gætte.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 9:05 am

Zoeys ansigt var røget op i et smil. "Bare rolig jeg er ikke typen der dømmer ud fra tanker." sagde hun og smilte. "eller det kommer an på hvem det er" tilføjede hun hurtigt, og hendes tanker fandt hurtigt samanthas hovedet frem. Hun smilte let og sukkede. "godt hvad hulen er du for en?" spurgte hun, da hun virkelig var blevt for nysgerrig. Hun anede det virkelig ikke og det var så provokerende.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 9:47 am

Vall grinede muntert da pigen havde sagt 'hvad hulen er du' "hvad jeg r? Tja jeg er af en blanede race, så man kan vel sige jeg er både dæmon og enge på en gang..!" Svarede hun hende, "og jeg ved allerede godt hvem du er, jeg kan fornemme folks racer selv om det er svært ved blanede" tilføjede hun blidt og roligt. "Forresten mit navn er Vallerie. Vallerie Rose James!" Præsenterede hun sig og med et lille forsøg på at neje på stolen. Men det gik ikke helt så godt igen..
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeOns Okt 20, 2010 8:53 am

Zoey sukkede. "selvfølgelig engel" mumlede hun og smilte et let smil. Hun havde kendt den anden lugt fra en gang. Dæmon. Men en engel var hun skam aldrig stødt på. Hun havde kun hørt historier om engler. Eller nej hun havde mødt en engel før. Derfor virkede lugten også lidt bekendt. Hun rystede opgivende på hovedet. "Zoey" præsenterede hun sig. "Zoey Maria Rosewood" tilføjede hun fornøjligt. "Jep jeg kan også godt skimtte hvad man er. Hvis jeg kender lugten" sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Victoria
Admin
Admin
Victoria


Kvinde Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Join date : 15/10/10
Alder : 29
Bosted : Wallace byens bedste gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeOns Okt 20, 2010 7:55 pm

"Tja engle er jo heller ikke udbredt så meget her omkring," sagde hun og kiggede på Zoey med et halvt smil. "Hyggeligt at møde dig Zoey. Jeg har mødt en del vampyr så jeg kunne sagtens fornemme at du var en vampyr, men jeg kan kun fornemme hvad man er på nær lige halve som jeg.!" Sagde hun og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://jeloryja.danskforum.net
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitimeTors Okt 21, 2010 5:10 pm

Hun smilte og rystede på hovedet. "nej de er ikke særlig udbredte" sagde hun og smilte. Hun havde hørt at der var steder hvor der var mange engle, men bare ikke her. "også hyggeligt at møde dig" sagde hun og kiggede hurtigt på hende. "Kan jeg byde på noget" spurgte hun og gjorde en håndbevægelse mod baren, hvor der heldigvis ikke var nogen kunder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene-alle velkommen. Empty
IndlægEmne: Sv: Alene-alle velkommen.   Alene-alle velkommen. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene-alle velkommen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Juhira diskoteket.-
Gå til: