Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Katja
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Zoey
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Cather
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
sakref morladin
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Rosa
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Violet
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Katherine
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Khalida
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Bree
Et forgæves forsøg I_vote_lcapEt forgæves forsøg I_voting_barEt forgæves forsøg I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
Et forgæves forsøg I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 Et forgæves forsøg

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 7:25 pm

Sted: Stripklubben
Tid: 11:23 om aften
Omgi: Proppet
Vejr: Varmt og koldt skiftevis

Sams trådte ind i klubben med et par mellemlange bukser og en top. Alene var hun med sig selv og satte sig ved et bord. Folk sad omkring og scorede. Hvis det er rigtigt er Sam ikke specirl god til det. Hun håbede at er kom nogle hun kunne tale med. Et hårdt suk udstødte sig fra hendes side. Bare en at snakke med ville være nok. Bare ikke en der prøvede at score uden at kende personen først. Det irriterende hende meget at folk sad og scorede løs uden at bare kende personens navn, og hvis det skete var det efter sex forsøget. Alt gav sig tid til at komme at gå. Hun vandrede op til baren for at få en elever drink "En elver drink, tak" Hun gav sig tid til at vente imens der kom en fuld fyr gående mod hende 'Skal vi danse?' spurgte han. Sam følte sig krænket og gav ham en ordentlig lussing og var så godt som væk
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 9:46 pm

Zoey en høj lys håret pige stod over i hjørnet af en bar og himlede øjne, da endnu en dreng prøvede med en typisk scoer replik. "blik dog voksen" sagde hun og himlede endnu engang øjne. Hun syntes nu alligevel at det var meget komisk. Men dog hun havde kun været rigtigt forelsket 1 gang, og han havde været menneske. Hun rystede hurtigt tanken af sig og smilte for sig selv da en elver pige gav en dreng en lusing. Hun smilte og da en dreng spurgte om hun ville danse. "egentlig ikke" sagde hun og gik over mod elver pigen. "godt givet igen" sagde hun og bestilte hurtigt en drink.
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 10:15 am

Sam havde lagt mærke til komme "Tak og i lige måde" Hendes ønsker var med hende i dag. Hun scannede pigen hurtigt igennem og følte et bekendtskab fra kirkegården. Hun tog en hurtig tår af sin elver drink og lod sig glide ned på en stol. Atter kom den dreng der fik en lussing tilbage. Hans kind var rød efter dte hårde slag "Hvad vil du, Splejs?" Spurgte hun irriteret. Fyren så ud til at have lært noget og gik igen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 10:01 pm

Zoey smilte og kiggede med et afvendtende øjenbryn på drenge, der med det samme gik igen. Hun tog imod sin drink da den var færdig og tog en tår af den. HUn smilte til elveren som hun faktisk ikke rigtigt havde et forhold til. Hun vidste bare at hun hed samantha og var elver. Mere vidste hun ikke. hun kiggede nok godt få mere at vide ved at gennemsæge hendes sind, men det gjorde hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 7:24 pm

Sam rykkede sig væk, hun havde mindst lige så meget lyst til at sidde nær ved Zoey som hun havde til at hoppe nøgen ned til strippende hajer. Sam kiggede hurtigt koldt på Zoey og bad om noget vand. Barterenderen kiggede mærkelig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 8:56 am

Zoey kunne klart godt fornemme hvor meget samantha ikke ville være sammen med hende. Hun tog en tår af sin drink og satte den på baren. "når samantha" sagde hun og foldede hænderne. "jeg ved du ikke bryder dig om mig, og jeg bryder mig klart heller ikke om dig" startede hun og smilte et koldt smil. "men lige nu er du mit endeste selskab så spild det nu ikke" afsluttede hun og hendes øjne var kolde, men morskaben var der altid.
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 10:24 am

"Hellere hoppe ned til sultende hajer" Mumlede Sam, men kunne ikke undgå at grine over den sjove kommentar "Okay sorry, Men hvis du gør bare en lille bitte ting galt: Så er det Hasta La Vista" Advarede hun.

//Er ikke frk. Krea om morgen//
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitimeOns Okt 20, 2010 8:45 am

Zoey kunne simpelthen ikke holde et smil tilbage. "Du tror helt seriøst at jeg skulle gøre noget galt" sagde hun vantro og smilte hemmeligheds fuldt. "ja den tanke var skam ikke faldet migind før nu" sagde hun fornøjeligt, med en drillende tone. De var tros alt et sted hvor man kunne gøre ting galt. "Du vil nok opage at jeg er fin nok" sagde hun og smilte. "når man altså lære mig at kende" tilføjede hun hurtigt.

//bare rolig det er jeg skam heller ikke...//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et forgæves forsøg Empty
IndlægEmne: Sv: Et forgæves forsøg   Et forgæves forsøg I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et forgæves forsøg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Lutus stripklubben.-
Gå til: