Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Katja
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Zoey
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Cather
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
sakref morladin
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Rosa
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Violet
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Katherine
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Khalida
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Bree
Afdøde Forældre I_vote_lcapAfdøde Forældre I_voting_barAfdøde Forældre I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Afdøde Forældre I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Afdøde Forældre I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Afdøde Forældre I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
Afdøde Forældre I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 Afdøde Forældre

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 5:30 pm

Sted: Kirkegården
Omgi: Ikke en levende sjæl
Tid: Midt på aften
Vejr: Koldt, og ingen sol på himlen.


Samantha kig ind i den tårer vækkende kirkegård. En fin rød blomsterbuket sad i hendes favn, Røde som blod, stangen så grøn som blade. Hendes brune hår bulede hår sad ned af ryggen. De klare brune øjne kiggede omkring. Men inderst vidste Samantha lige nøjagtig hvor hun skulle gå. Hendes forældres gravested. Lige ved siden af hinanden. Små tårer svækkede sig da hun nåede til stedet "Mor, Far. " Hun kæmpede for at lade vær med at brase sammen i gråd over den fine og pyntede gravsten. Hendes klare øjne var våde, synet slørede sig. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre "Mig, Sam, & Sandra klare os godt" lovede hun lavt, stemmen blev lavere og lavere trods hendes tårer. Hun kunne ikke holde det inde længere, hun begyndte at græde over stenen. hun satte bukketen på graven og lod sig side ved gravpladsen.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 5:49 pm

En høj pige stod lidt derfra og kiggede på mens pigen begyndte at græde. Hun kunne lugte at hun var elver, men hun var sikker på at hun ikke ville angribe hende. Hun havde næsten lige spist og hun slikkede sig om munden ved tanken.. Pigen hed Zoey. Zoey lyse hår hang som sædvanligt bare ned af ryggen. Hun var iført sorte gemacher, og en gul kjole med stropper. Zoey frøs ikke. Det gjorde hun aldrig om natten eller om dagen. Hun foretrak faktisk at være ude om natten. Hendes race blev ligesom også kaldt nattens børn.
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 6:21 pm

Sam mærkede et blik bag sig. Hun tørrede tårerne i sit ærme og kiggede bag ud. Hun sank en klump. Alt omkring var stille, De eneste små lyde man kunne høre var: Bladenes raslen, Vejrtrækninger, og varulvenes hyl. Sam trådte et skridt frem mod pigen. Det lyse hår virkede bekendt. Hendes hår begyndte at flavre pga. vinden. Sam "Scannede" pigen igennem, og kunne føle at det var en vampyr. Hun gjorder parat til at trække sin buge og pile frem, men undlod tanken og trådte tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 9:30 pm

Zoey løftede afventende øjenbrynet da pigen trådte tættere på. Hun gennemsøgte hurtigt hende sind og fandt hendes navn. "goddag samatha" sagde hun med en rolig og fattet stemme. Hun vidste at pigen lige nu overvejede om hun skulle tage sin bue eller ej. "en pil vil ikke kunne deæbe mig" sagde hun og smilte let. "kun en træ pind vil kunne gøre det og det ved du" sagde hun og smilte. "er det gjorde du måske ikke..." tilføjede hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 10:28 am

"Min far har aldrig lært mig det. Han døde en tidlig død sammen med min mor." Sagde Sam koldt og hårdt. Hun trådte et skrift tilbage for at 'beskytte' sine forældres grav. Den duggede rose lyste i måneskinnet. Sam smil havde ikke trådt frem endnu, og det gør den stadig ikke. Et hårdt og koldt ansigt stod til ansigt med hende. Sam var ikke bange, hun vidste at vampyren kunne dræbe hende med et enkelt bid, Men stadig ikke bange. Hun havde magi og buen og pillen på sin side, og hvad havde hun? Kun nogle nytteløse hugtænder.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 10:52 am

Zoey smilte let og bed sig hurtigt i læben. Hun vidste godt at pigen ikke var bange og det morede hende lidt. For det burde hun være. "lige gyldigt hvad kan du aldrig slå mig ihjel med din bue og pill" sagde hun og hendes tone var klart glad. Den fortalte tydeligt at hun morede sig. "medmindre du laver det om til en træ pæl" sagde hun og grinte muntert. Hun morede sig klart. "og det er lidt usandsyndligt" tilføjede hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeSøn Okt 17, 2010 10:59 am

"Styrke er kløgtigt, Men hvordan man bruger det afhænger det af" Snerrede Sam. "Ecoptus" (Udtales:Ækoptus) Zoey røg et stykke tilbage. Intet kunne få denne her besværgelser til at stoppe. Kun hvis man var en fuldblods heks. Samantha følte sig ikke dum eller stupid som hun virkelig burde gøre. Hun kunne sin håndmagi godt. Det lærte hun allerede som 2 årig. "Hold dig væk fra mine forældres grav" Snerrede hun koldt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 8:20 am

Zoet som blev skubbet let tilbage smilede bare endnu mere. "ikke dårligt" sagde hun og smilte. "men jeg tror ikke du er i stand til at true nogen" sagde hun, og så var hun væk. To sekunder efter stod hun lige bag samatha. "jeg kunne rive dine forældres grav op. Spise deres resterende rester, uden at det ville røre mig" hviskede hun ind i samanthas øre. Inden hun stilte sig oven på deren grav og hoppede hurtigt på den. Derefter var hun væk og dukkede op der var hun havde startet med at stå.
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 7:18 pm

Rasen skruede sig op i Samantha "Gå væk din forbandede toker!" Rasede hun og skubbede hende hysterisk væk fra deres grav. Toker var et andet ord får: Idiot, Tumbe, Klovn og mange flere ord i den stil, som elver tit brugte for at udtrykke deres vrede. Hun spekulerede næppe over hvad den forbandede toker ville gøre nu.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 8:54 am

Zoey kiggede på hende. Der var intet smil at spore på hende ansigt kun ren raseri. Hun løb igen og stod 1 sekund efter lige bag samantha. Hun tog fat om hende hals og hviskede: "hvis du nogensinde bruger hånd magi mod mig, elelr kalder mig et eller andet. Kommer dine forældre ikke til at hvile i frem". Zoey var rasende hun skulle ikke bedømme hende bare fordi hun ikke kendte hende. Hun gav slip på hendes hals, og gik med rolige skridt over i skyggen igen.
Tilbage til toppen Go down
Katja
Nybegynder
Nybegynder
Katja


Kvinde Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Join date : 16/10/10
Alder : 31
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeTirs Okt 19, 2010 10:16 am

Sam tog lange, forpustede, og dybe vejrtrækninger. Hendes skilt hvor der stod Chefredaktør hang lidt. "Hold dig fra mine forældres grav, og jeg stopper!" Snerrede hun vredt. Et "diasshow" viste sig i Sams hoved men minder fra fortiden. Tårerne gled langsomt ned fra de blege kinder. Hun ønskede at ulykken aldrig var sket, så var hun ikke så hård, og tilbageholdne som hun var nu. Tårerne stoppede langsomt lidt efter lidt.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitimeOns Okt 20, 2010 8:58 am

Zoey sukkede og trådte ud fra sin skygge. "Undskyld" sukkede hun, og de tog alt hende kraft at sige det. "Jeg har også mistet mine forældre" sagde hun og irritationen var tilbage i hendes stemme. Men alt morskab var væk. "Jeg har også mistet alle dem jeg holdt af" sagde hun og rystede på hovedet. Hun gjorde alt for at lukke samantha tanker ude af hovedet men det kunne hun ikke. Billede fra hendes fortid kom væltende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afdøde Forældre Empty
IndlægEmne: Sv: Afdøde Forældre   Afdøde Forældre I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afdøde Forældre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Den nye kirke.-
Gå til: