Jeloryja.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Victoria
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Katja
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Zoey
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Cather
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
sakref morladin
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Rosa
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Violet
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Katherine
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Khalida
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Bree
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_lcapførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_voting_barførste dag på skolen. <3 //Zoey// I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:14 pm af Katherine

» Camp Half Blood
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 2:22 pm af Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeTors Dec 23, 2010 8:00 pm af Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeTirs Dec 21, 2010 5:15 pm af Katherine

» Min egen side (:
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeSøn Dec 19, 2010 10:15 am af Gæst

» Reklame for ny sideXD
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Dec 18, 2010 6:59 pm af Gæst

» Spørgsmål?
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 6:06 pm af Victoria

» I thougth you say it was easy!
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:10 am af Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 12:06 am af Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeFre Dec 10, 2010 3:25 pm af Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Kommentarer: 0
Baggrund/profiladmins
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 2:18 pm af Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Okay folkensXD
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Nov 20, 2010 12:47 pm af Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.


Kommentarer: 0
Halloween Ball.
første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeMan Okt 18, 2010 2:44 pm af Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.


Kommentarer: 2

 

 første dag på skolen. <3 //Zoey//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 4:29 pm

S: skolen.
V: stille blæst.
T: kloken 08:00
P: en en hvid skjorte er knappet lidt ned, og en nederdel, og sorte lange støvler.
O: elever

Violet kom hen på skolen i god tid for at få et godt bord der hvor hun skal gå i skole henne. violet satte sig midt i klassen hun grinte hun var en meget glad pige. hun elsker at gå i skole men kan også hade det, *ohh hvad nu hvis jeg ikke passer ind her hvad hvis jeg bliver mobbet ud igen* tænkte den lille pige uroligt. for sig selv. hun var blevet mobbet ud af sin gamle skole. så hun var meget urolig for om hun også gjorde det her.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 4:37 pm

En høj pige med lyst hår trådte hurtigt ind i klassen. Hun var iført sorte jeans, en blod rød trøje, og høje sorte støvler. Hun kiggede sig hurtigt rundt i klassen, for at finde sig en plads. Hun var kommet tideligt bare for at hun skulle møde nye mennesker. Pigens øjne var blå, men et rødt skær lå over dem. Hun sukkede let og satte sig bagerst. Hun ville på ingen måde sidde forest så læren kunne spørge hende ud. No way. Pigens navn var Zoey. Zoey så hurtigt rundt i klassen det så ikke rigtigt ud til der var kommet nogen nye, ud over en pige som havde sat sig midt i klassen. Zoey nikkede. Det var skam modigt af hende at sætte sig i midten.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 4:50 pm

violet så den høje blonde pige sætte sig nede bagerst.hun tog sit kamara op af tasken og tog en masse billeder fordi hendes venner på sit arrbejde viller gerne vide hvordan hendes klase så ud, hun smilte og tog et billede af klassen. *hehe glæder mig til at komme på arbejde idag* tænkte hun for sig selv og slukkede for kamaraet med i sin skuller taske som var sort.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 5:04 pm

Zoey himlede øjne da pigen begyndte at tage billede. Hun var klart ny og det irriterede faktisk Zoey lidt. Hun tog en dyb indåndning og tænkte på alt andet end den nye pige. men det var svært da hun sad midt i klasse lokalet. *Er du ny her?* lød Zoeys stemme inde i Violets hovedet. Hun elskede den evne, at kunne få sin stemme til at lyde i andre shovedet, så hun slap for at sige det højt. Hun smilte tilfreds og nikkede. Zoey kiggede direkte på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 5:09 pm

''ja jeg er'' sagde hun og så tilbaage på pigen da hun kunne lugte vampyr, violet så på den unge vampyr pige bagrest i klassen, *hehe* hun smilte da hun havde tænkt det, hun tænkte at hun nok ikke havde nogle her i klassen som ville kunne forstå hende som den hun er da hun er mege kompliceret at forstå.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 5:45 pm

Zoey nikkede og smilede. "ja det kan man se" sagde hun, og kunne lugte at pigen var vampyr lige som hendes selv. Zoey sukkede og fandt en tegneblok, og en blyant frem. Hun bed let i blyantens ende, og begyndte så at tegne. Hun tegnede hurtigt en skitse. Faktisk tegnede hun så hurtigt at alle der ikke var vampyre ikke kunne nå at se hvad hun tegnede. Hun tegnede hurtigt et smukt ansigt på en dreng. Med et let buttet ansigt, små krøller, og øjne der lyste af glæde. Da skitsen var færdig så hun ned på den. Hun ville gerne græde, han havde betydet så meget for hende. Og i det samme vendte hendes had til varulve tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 6:53 pm

violet kunne tydeligt se hvad hun tegnede hun så på hende, ''er du okay??'' spurte hun, hun lage sit kamara væk og gik hen til den blode pige og kiggede på hendes tenging, violet kiggede sig om i klassen bag efter.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 16, 2010 9:31 pm

Zoey sukkede og rystede let på hovedet. Hun havde små tårer i øjenkrogen som hun irriteret blinkede væk. Hun ville ikke græde, slet ikke nu. Hun sukkede og tørede de sidste tårer væk. Hurtigt rev hun siden af tegneblokken og skrøllede den sammen. Hun kastede den roligt så den ramte perfekt i skralde spanden.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 4:03 pm

violet kiggede på hende, hun ville gerne trøste hende men viste ikke hvordan hun havde aldrig trøstede nogle før. hun sate sig hen på sin plas. hun lage sin taske ikke lagt fra sig fordi der lå noget i dem fra klassen ikke skulle se overhovede.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeLør Okt 23, 2010 4:55 pm

Zoey sukkede og fremtvang et smil. Hun smilte til pigen, som hun igennem hendes tanker vidste gerne ville tryste hende. Hun sukkede og kiggede mod skralde spanden. Måske var det forkert at smide den ud men hun kunne ikke holde ud at kigge på den..
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 5:23 pm

*gad vide om hun er okay* tænkte hun for sig selv. hun tog sin blok frem hun tegnede lidt af hvert også kom hun til at tegne sin bror som hun havde elsket vildt højt hun var så ked af det hun var kommet til at dræbe ham da hun var blevet vampyr. hun krølede den sammen og smed den ud.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 2:16 pm

Zoey gispede. "Mistede du din bror da du blev vampyr" hviskede hun så lavt at kun hun og viole kunne høre det da de varmpyrer. Zoet havde også selv mistet sin lillebror, da hun blev vampyr. Hun havde elsket ham, men han var ikke blevet vampyr så han var blev ældre og var nu død. Hun kunne have gjordt ham til vampyr men han ville ikke. Det var også ham hun havde tegnet før
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeMan Okt 25, 2010 3:39 pm

violet så på hende med et trist blik. ''ja jeg gjorde på grund af min egen svaghed jeg kunne ikke holde det tilbage'' hviskede hun for sig selv. hun var trist over hun tænkte på sin bror hele tiden hun håbede at glemme ham men det kunne hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Nybegynder
Nybegynder
Zoey


Kvinde Antal indlæg : 58
Erfaring : 64
Respekt. : 0
Fødselsdag : 05/05/98
Join date : 16/10/10
Alder : 26
Bosted : Wallace byens gade Fiora.

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeOns Okt 27, 2010 8:19 am

Zoey nikkede. "Jeg mistede også min bror da jeg blev vampyr" hviskede hun lavt og sukkede. "Han blev ældre det gjorde jeg ikke, og han ville IKKE blive vapyr" sagde hun og sukkede. Han havde til sidst nægtet at se hende, fordi han ikke kunne lide hende mere, for det hun var blevet til.
Tilbage til toppen Go down
Violet
Nybegynder
Nybegynder
Violet


Kvinde Antal indlæg : 22
Erfaring : 26
Respekt. : 0
Fødselsdag : 03/09/93
Join date : 16/10/10
Alder : 30
Bosted : alle mulige steder

første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitimeOns Okt 27, 2010 1:52 pm

violet så på hende, ''min bror var hos mig da jeg var vampyr men han ville ikke gå da jeg var blevet til et monster så jeg havde fået blod rust og jeg dræbte ham, da jeg kom til mig selv igen opdagede jeg hans død lig ved min siden, jeg var knust'' hviskede hun og snukkede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første dag på skolen. <3 //Zoey// Empty
IndlægEmne: Sv: første dag på skolen. <3 //Zoey//   første dag på skolen. <3 //Zoey// I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første dag på skolen. <3 //Zoey//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Jeloryja. :: Kamuna skolen.-
Gå til: