Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Top posters
Victoria

Katja

Zoey

Cather

sakref morladin

Rosa

Violet

Katherine

Khalida

Bree

Latest topics
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Lør jan 22, 2011 6:14 pm by Katherine

» Camp Half Blood
Søn jan 09, 2011 2:22 pm by Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Tors dec 23, 2010 8:00 pm by Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Tirs dec 21, 2010 5:15 pm by Katherine

» Min egen side (:
Søn dec 19, 2010 10:15 am by Gæst

» Reklame for ny sideXD
Lør dec 18, 2010 6:59 pm by Gæst

» Spørgsmål?
Søn dec 12, 2010 6:06 pm by Victoria

» I thougth you say it was easy!
Søn dec 12, 2010 12:10 am by Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Søn dec 12, 2010 12:06 am by Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Fre dec 10, 2010 3:25 pm by Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Comments: 0
Baggrund/profiladmins
Lør nov 20, 2010 2:18 pm by Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Full reading ]
Okay folkensXD
Lør nov 20, 2010 12:47 pm by Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.

Halloween Ball.
Man okt 18, 2010 2:44 pm by Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.

Comments: 2

Share | 

Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Katja
Nybegynder
Nybegynder

Female Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Respekt. : 1
Fødselsdag : 02/03/93
Alder : 25
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:07 pm

"Stir på en anden" Sagde Samantha høfligt og rart. "Hehe, Skulle jeg havde ladet vær med at gøre ham så sød?" Grinede hun.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

Female Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Fødselsdag : 17/08/94
Alder : 24

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:10 pm

"Du fik ham nærmest til at ligne en lille sød hundehvalp som viser store bedene øjne" små grinte hun og smilte til Sammie. "Jeg tror vi to kommer godt ud af det med hinanden..!" Sagde Vall.
Vis brugerens profil http://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:12 pm

Sam lavede falske hundeøjne "Ja" Smilede Sam. "Er det her bedre: 'Op med dig din beskidte Alf! Op med abrjdet, Her er en edderkop som du kan *Smække dør i*' " Hun grinede igen.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:18 pm

"Straks meget bedre Sammie, men vær du glad for at du aldrig har mødt ham ups det sagde jeg for hurtigt!" Sukkede Vall, da hun kunne se sin far komme ud af sin villa og hen mod dem. "Vallerie Rose James en af stue pigerne siger du ikke har fået noget aftens mad endnu er det sandt?!" Spurgte manden Vall om og så strengt på hende, "ja far det er sandt men dagene er også gået alt for hurtigt og hvad laver du egentligt her far?!" Sagde Vall og kiggede op på sin høje far, hendes far havde betragtet Sammie i lidt tid inden han igen så på vall. "Jeg kom bare for at se til dig, det må en far da godt!" Sagde hendes far og gik igen retter sagt han havde fået sine sorte dæmon vinger frem og var fløjet væk. Vall havde sit blik mod stenene som folk gik på, Vall hviste hun så ilde til mode ud lige nu.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:23 pm

Sam mærkede det hårde blik bagfra. "Han er lige bag mig, Er han ikke?" Spurgte hun retorisk. Hun mærkede en skummel tildens til at skrige "HVAD LAVER DU MED MIN DATTER!?" Råbte han højlydt. Sam lukkede sine øre, da hun havde dræn i gjorder det meget ond "Vi..Vi..snakkede..Hr" Sam kiggede panisk på Vall. Hun mærkede at han stirede ondt på Sam "Hvad for et blod har du?" Spurgte han- Sam nægtede at svare.

En pinlig tavshed stod i mellem

"Jeg gentager: HVILKET BLOD HAR DU!" Sams vrede gik i kog. Hun rejste sig hysterisk op og begyndte at råbe "LAD VÆR MED AT RÅBE SÅDAN FISTER!" Sam brølede ham lige i ansigtet og prikkede ham på maven.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:25 pm

Vall følte sig for første gang pinligt berørt, hendes far var fløjet efter det Sammie havde sagt. "Øøh gud det ender med at han giver mig stuerast!" Mumlede Vall en smule fortabt i mens hun stirrede ned i jorden. Som en fortabt hunde hvalp.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:28 pm

Sam forventede at han stak kløerne i hende Men han var væk "Undskyld Val" Sagde hun undskyldende
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:32 pm

Vall kiggede på hende, hun var ikke vred eller sur på Sammie men glad for at hun havde råbt af sin far. "Gør ikke noget..!" Sagde hun, "hmm vil du og dine søskende så hjem til mig i aften og spise lidt sent aftens mad? Jeg kunne få kokken til at lave boller i karry?!" Fristede hun Sammie med et let smil på læben.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:39 pm

Hun slikkede sig glædeligt med tungen "Nams! Med glæde, Men altså det er vigtigt at vi er forsigtige med Sandra. Hun har været kidnappet og voldtaget da vi besøgte Familien Wesscott for to år siden, så hun er lidt sky over for mennesker" Forklarede hun
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:41 pm

"Kan jeg godt forstå hun er, da jeg var i en alder af 100 år blev jeg også voldtaget men mest af alt på grund af den blanede race jeg er. Så jeg kan sagtens forstå hende på lige det pungt. Men skal vi hente dem også tage hjem til mig jeg giver lige kokken besked om at vi bliver flere til sen middag også måske is til dessert?!" Sagde Vall og kiggede med et smil på Sammie.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:49 pm

"Lige mine ord" Sam rejste sig op og begyndte at vandre mod det blade belagte hus. Bladende sang, alt var sukkersødt. Mna kunne se at lille Sandra sad og kiggede ind af vinduet sammen med Sam "Samantha!" Råbte de i munden på hinanden. De kom med en masse spørgsmål om hvad de skal ha at spise og der blev stille efter Sandra havde opdaget at Vall var med "Hvem er hun" Peb Sandra bange og gik bag Samantha. "Såså Sandra, Det er Vallerie, Vi skal spise hos dem i aften" Forklared ehun blidt til Sandra Sandra nikkede bange
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:54 pm

Vall var fulgt roligt med, og kiggede nu på Sammie's to søskende. "Halløj med jer to, som Sammie her siger så skal i og jeres big sister spise aftens mad hjemme hos mig. Og det er hvist en invitation som Sammie ikke kan afslå, specielt ikke når det er Boller i karry jeg for kokken til at lave.!" Sagde Vall muntert til Samantha's søskende, hun betragtede stille Sandra, jo hun kunne sagtens se at Sandra havde været udsat for voldtægt. Nogle folk ville kunne se de på andre lige som Vall kunne, så hun håbede også på at Sandra kunne se at hun også havde være voldtaget en gang...
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:01 pm

Sandra kiggede på Val. Sandra forstod at hun havde været udsat for det samme. Hun trådte frem og nejede blidt. "Halløjsa!" Smilede den Sam. Han pillede over mod val "Rolig nu Samson" Lo Samantha drillende. Sam kiggede surt på Samantha og rækkede tunge "Hov Hov! Det må du ikke gøre hos Val, Hendes far bliver sur, Han er nok allerede nok muggen på mig" Grinede hun
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:03 pm

"Hihi, min far er lavt utålmodighed, men heldigvis kan jeg fornemme at han er langt væk lige nu men tror stadig væk han har sendt nogen ud for at overvåge mig!" Sagde Vallerie og så tænktsomt op i luften, "Sødt navn du har dig Samson og dig med Sandra, sjovt jeres navne begynder alle sammen med S!" Sagde Vallerie og kiggede smilende på dem.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:06 pm

"Det gør vores mor og far også" Kom der fra Sandra. Samantha var forbavset ove rhun snakkede. Hun plejede llers at være så stille.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:07 pm

"Ret cool, i må være s'erne!" Sagde hun og smilte til Samantha.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:08 pm

"Haha, og min mave siger Boller i Karry NU" Grinede hun og satte kursen mod Vals hus
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:12 pm

"Ja det kan jeg lige frem høre, Samanath nu giver du mig noget mad ellers sulter jeg!" Sagde Vall for sjov som om hun prøvede på at lege Sammie's maven knurrede lyde.. Vall gik roligt med hende, hun havde haft sms'et hvad de skulle have til kokken, "det vil cirka være færdigt til vi kommer hjem og han har bare et godt kumfor man kan bare lugte den dejlig mad når man træder ind i villae!" Sludrrede hun læst.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:13 pm

Pludseligt hørte man et brag og deres yndige hus var væk "Mit hus!" Klynkede Samantha. Hendes hus var væk der eneste der lå var blade fra huset.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:16 pm

Vall kiggede med store øjne på resterne af Samantha's hus, retter sagt det der en gang var Samantha's hus. "Sikke noget rod, men en ting skal være glade for, og det er at vi kom sikkert væk fra huset inden eksplosionen!" Sagde Vall skarp, "hør jeg aner ikke hvem der kan have gjort det, men ind til i finder i nyt sted kan i bo hos mig..!" Sagde hun bestemt og kiggede på Samantha.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:18 pm

"Tak men... Hvad med din far?" Spurgte sam fortvilet. Små tårer faldt far hendes kinder. Men inden hun nåede at se sig om lå huset tilbage igen "HVAD HELVEDE SKER DER!" Råber Samantha fortvilvet
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:20 pm

"Er lidt ligeglad med min far han kan rande og hoppe!" Sagde hun men fik et chok og faldt baglans så hun lanede på rumpen. "Det der er for mærkeligt, okay det hus ser ikke særligt sikkert ud foreløbeligt især ikke når vi ikke ved hvem der går disse ting..!" Sagde Vall og pegede på huset.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:23 pm

Hun nikkede, "Lad os komme væk inden det springer igen" Råbte Samson. Da de nåede huset kunne Sam lugte den dejlige lugt af boller i karry
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 9:26 pm

"Eugene laver dejligt mad!" Sagde Vall og snussede, hun bankede roligt på fordøren og døren åbnede, og der stod en tjenestepige som var af fe racen. "Velkommen hjem frøken James.!" Sagde feen og nejede let for den og lukkede døren efter dem. "Maden er severet frøken Vallerie!" Sagde en ældre dame som kom gående hen mod dem med et venligt smil. "Tak Miranda..." sagde Vall og hang sin jakke på en kro og gik hen mod spise sturen, hun regnede med at Sammie, Sandra og Samsom fulgte med hende.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Søn okt 17, 2010 10:09 am

Sam kiggede omrking med sine små søskende bag sig, hun betragtede feen. Utrolig yndig "Hej" Mumlede Samantha, Sam, og Sandra i munden på hinanden. Feen smilede og sagde "Hej" Mumlede Feen muntert og fløj væk
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   

Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2