Jeloryja.

Har du altid ønsket dig, at du kunne være en vampyr, engle varulv og mange andre? Det kan du blive nu.

IndeksPortalCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Top posters
Victoria

Katja

Zoey

Cather

sakref morladin

Rosa

Violet

Katherine

Khalida

Bree

Latest topics
» Jeg sidder bare her helt alene... ~ Alle må svare ^_^
Lør jan 22, 2011 6:14 pm by Katherine

» Camp Half Blood
Søn jan 09, 2011 2:22 pm by Katja

» Alene i skoven xD Alle må svare
Tors dec 23, 2010 8:00 pm by Bree

» Ensomhedens store øjeblik.
Tirs dec 21, 2010 5:15 pm by Katherine

» Min egen side (:
Søn dec 19, 2010 10:15 am by Gæst

» Reklame for ny sideXD
Lør dec 18, 2010 6:59 pm by Gæst

» Spørgsmål?
Søn dec 12, 2010 6:06 pm by Victoria

» I thougth you say it was easy!
Søn dec 12, 2010 12:10 am by Victoria

» Ellowsa folkenz XD.
Søn dec 12, 2010 12:06 am by Victoria

Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Ny moderater.
Fre dec 10, 2010 3:25 pm by Victoria
Hej alle sammen, som i kan se er Katja nu blevet moderater, men hun står kun for at lave konkurrencer ikke noget med at lave om på siden. Og i kan stadig når at sende en ansøning om at blive medlem af baggrund/profil teamet.

Mvh Victoria James.

Comments: 0
Baggrund/profiladmins
Lør nov 20, 2010 2:18 pm by Victoria
Hej folkens som i kan se kan man nu være baggrund/profiladmins. Det er en gruppe som hælper folk med at vælge en evne/ magi eller race, eller som sagt avatar, men hvis man har problemer med at få skrevet sin historie kan man også kontakte dem. Man kan sagtens ansøge om at blive Baggrund/profiladmins her i beskrivelsen skal der være.

Hvorfor du vil være Baggrund/profiladmins.

Hvad …

[ Full reading ]
Okay folkensXD
Lør nov 20, 2010 12:47 pm by Victoria
Okay folkens vi skal have denne her side op at køre^^ så hvis i har idéer til hvordan vi kan få flere aktive bruger. Eller nye emne steder. Så skriv, og nu vil jeg begynde på et nyt design til et billede her til. Men det kan godt tage lidt tid, men folkz der kommer flere nyheder.

Halloween Ball.
Man okt 18, 2010 2:44 pm by Victoria
Hej alle sammen, jeg ville blot lige informere jer om at den 30 oktober vil der være bal, mest af alt skal man være klædt ud til det bal pga Halloween tiden. Der for er temaet også lige nu Halloween agtig. Hvor ballet skal være er ikke helt bestemt endnu, men i hvert fald det er den 30 oktober, og husk klæd jer nu ud XD

Venlig hilsner Vallerie Rose James.

Comments: 2

Share | 

Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Victoria
Admin
Admin

Female Antal indlæg : 101
Erfaring : 147
Respekt. : 1
Fødselsdag : 17/08/94
Alder : 24

IndlægEmne: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:05 pm

T irl
V irl
S Springvandet midt i byen.
O en masse folk.
Påklædning Sorte Jeans, rød top. En hue(se ava med hue) et på lange stiletter.

Vallerie kom roligt gående hen af gaden, som hun hvuste ville føre til byens springvand. Hun snurrede listigt rundt i mens hun kiggede rundt for at se om der var nogle som hun kendte. Men det var der ikke lige af hvad hun kunne se, hun sukkede tungt og gik hen til sprindvandet hvor hun satte sig på kanten. Nogle af byens folk havde kastet mønter ned i vandet de troede det ville bringe dem lykke eller et ønske opfyldt. Men vær gang når natten faldt på ville tyvene komme og tage de mønter der var blivet smidt i om dagen. Vall kiggede ned i det blå, lyseblå vand. Springvandet havde været i byen i mange århundrede, selv endda den gang hun kom her til med sin far. Self var hendes far aldrig i byen han ville heller være der hvor de rigtig kom fra, "Typisk" mumlede hun, nogle få kiggede nysgerrigt på hende mens andre bare gik forbi hende. Hun ville ønske der ville komme nogen som hun kunne snakke med..
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://jeloryja.danskforum.net
Katja
Nybegynder
Nybegynder

Female Antal indlæg : 78
Erfaring : 119
Fødselsdag : 02/03/93
Alder : 25
Bosted : Indtil videre sammen med Vallerie, pga. husets sikkerhed!

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:15 pm

Sam trådte ud fra sit smukke hus og fortsatte ned til det yndige springvand. Med et hop stoppede hun op. En pige med mellemalngt brunt hår stod ved springvandet. Sam mente at hun var selvsikker nok til at kunne klare det. *Come on Sam! Det er jo bare en pige, ikke en morder* Tænkte hun strengt til sig selv. Sam gik tættere og tættere på og satte sig derefter ned på en kanten ved siden af. Sam tænkte videre, "Hej" Mumlede hun lavt.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:19 pm

Vallerie kiggede på pigen der var kommet, "Hejsa!" Svarede hun med et smil og kiggede på pigen. *Æh hvad skal man nu sige?..!* tænkte Vallerie og kiggede betragtende på pigen, hun smilte stadig et venligt smil til hende. "Emhh er du nu her i byen?..!" Spurgte Vallerie hende om i mens hun kiggede på hende.

//Sorry sådan et kort svar er bare uukrea lige nuXD//
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:26 pm

Den generte del af Sam gik så hurtigt som dne kom "Nej, Eller jo. Nogenlunde flyttede her til for et par måneder siden sammen med mine søskende" Et stort glad smil viste sig på Sams røde løber. Sam pegede på et yndigt hus der var omringet af små trækroner "Det er 'mit' hus" Hun strålede ved glæden af at sige 'mit hus' Det var jo ikke altid man kunne sige de ord

//Det er ok, er ikke ligefrem selv Madam krea//
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:31 pm

Vallerie's blik førte over til det sted hvor pigen havde sagt 'mit hus' "Det ser dejligt ud, jeg bor på Fiora gaden som lægger ikke særligt langt væk. Mit hus er nu snare et villa hus virkeligt stort men min far betaler reningerne der kommer. Og har boet her lige siden dette springvand kom til byen, og det vil sige næsten 200 nej 450 år har jeg boet her.!" Sagde Vallerie stolt og smilede til pigen. "Forresten mit navn er Vallerie Rose James..!" Tilføjede hun nærmest syngende.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:34 pm

Sam gjorder store øjne "Det er mig der skal betale regningerne + Mad + Møbler til de små. Jeg er ældst, og begge mine forældre er døde" Hun kunne godt lide Valls hus og tilføjede efter hun havde kigget den yndige villa godt igennem "Mit navn er: Samantha Eveleen Violet Maria Cleverson"
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:37 pm

"Hyggeligt at møde dig Samantha må jeg have lov til at kalde dig for Sammie?!" Sagde Vall og smilede til Samantha, "Det kunne være vi en dag kunne spise middag mad hjemme hus mig? Jeg har en kok hun laver glimrende mad.." Sagde hun, når hun først kom i gang skulle der meget til for at hun holdte igen. "Hvilken race er du? Jeg er halv dæmon og halv engle, min gode side er engle siden som jeg har arvet efter min mor. Og så er der min onde side som jeg har fra min far..!" Sludrede hun løs.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:55 pm

Sam smillede Ja, Meeeen kun på én betingelse: Jge må kalde dig Vall!" Betingede Sam drillende. Hun tænkte over ideen med kokken "Kan han lave boller i kaje?!" Spurgte hun nysgerrigt. Efter hendes mening var der intet bedre en boller i kaje "Jeg er en Fuldblods elver. Og du skulle en dag prøve at smage Sandras Elver Kage" Den smager virkelig lækkert og kommer på en 2. plads i hendes spiseliste
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 6:59 pm

"Ja han er faktisk temmelig god til at lave boller i karry af et menneske at være!" Da hun sagde af et menneske at være, stod væmmelsen malet i hendes ansigt. Hun brød sig ikke om mennesker uanset hvad undtagen dem der var halv mennesker, dem ville hun sagtens kunne lide men ellers ikke. "Den kager lyder da til at være god, og heldig dig at du er af en fuldblods race det er jeg ikke, min far er dæmon og han kan stadig finde på at overvåge mig selv om jeg er gammel nok til at passe på mig selv!" Sagde hun med et stille smil.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:02 pm

"Er jeg heldig? Sådan havde jeg aldrig tænkt på før, Hvis du har lyst kunne du måske flytte ind hos mig og mine 2 søskende Sam & Sandra" Smilede hun. Sam prøvede at forstille sig en fremtid på hvor hun og Vall sad ved morgenbordte og spiste cornflakes. "Jeg tror altså du er 3 kvart engel og kvart dæmon" Sagde Sam ærligt
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:05 pm

"Well det går ikke specielt ikke når min far har betalt for at jeg kunne bo i en fin villa..!" Sagde hun og så på Sammie med et lille smil, "jeg er åbenbart stadig fars lille pige som han ikke kan åndværre!" Sagde hun opgivende. "Næh er skam halv er vært.." Sagde Vall og så på hende.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:09 pm

"Sikker?" Drillede hun. Smilet på hendes læber stod der stadig "Ærligt tænker jeg ikke meget på blodet, Tænker på personligheden. Men når det er mennesker, Altså fuldblods mennesker er såååå snobbet og selviske!" Mumlede hun irriteret
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:12 pm

"Fuldstændig sikker, han ville alligevel også blive rassende hvis jeg gjorde det uden at have fortalt ham det!" Sagde hun og smilte til hende. "Godt der ikke arbejder sådan nogle mennesker for mig, men alligevel plejer deres blod at smage godt. Og jeg ved det her lyder underligt men min far er en af de få dæmoner som os kan finde på at drikke blod fra mennesker. Såå det kan jeg også sagten men meget lidt det skal bare være blandet op med coca cola..!" Sagde hun og så drømmende ud i ansigtet.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:27 pm

"Det forstiller jeg mig" Sukkede hun. En pinlig tavshed stod mellem dem. "Ehm... Har du et arbejde?" Spurgte Sam kejtet.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:28 pm

"Nææ er arbejdst løs, men ville ønske jeg havde et selv om min far siger at arbejde er for de fattige" Hun fnøs koldt. Hendes far blanede sig nærmest i alt det hun gjorde og ikke gjorde.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:32 pm

"Jeg arbejder i dyrehandlen i centeret" Sagde hun. Men da hun havde indset hvad Vall's fars ord betød forvandlede det glade smil fra sig til en en sur mine "Din far skal ikke sige det er for fatiige, uden et arbejde ville man sidde på fattiggården" Snerrede Sam. Hendes temprement var højt, så øjt at hun lod det gå over stakkels Vall "Undskyld" Sam blussede ned
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:35 pm

"Gør ikke noget, man kan vel sige at min far er en snobebde fuldblods dæmon! Det var måske der for han dræbte min mor fordi hun var for oversød over for mig..!" Sagde Vall og prøvede på at smile. Hun betragtede stille Sammie, i mens Sammie blev rolig igen. Nu hviste Vall da at Sammie godt kunne blive vred og sur.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:38 pm

"Mine forældre døde da jeg var 12, Sandra 10, Sam 8" Hun tænkte over hvor hendes mors og fars grav stod (Sarah & Sack) De stod ved siden af en Fru. Victoria Rosie James
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:42 pm

"Det er jeg da ked af at høre, at de er døde hvis i for brug for noget kan i altid komme til mig..!" Sagde Vall bestemt, for det kunne Sammie og hendes søskende, dog var Vall enebarn men alligevel hviste hun at hendes mor kunne have født en bror hvis hendes far havde ladt sin mor leve noget længere.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:44 pm

Et hårdt blik viste sig på Sams blik "Hvis han bare tænke rpå at gøre dig noget så sidder han på hospitalet med en pil igennem" Sagde Samantha alvorligt, men kunne ikke lade vær med at girn over billedet med en mand med en pil igennem sig. Hun fnisede lavt.
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:47 pm

Vall fnøs koldt, "jeg tror ikke han tør gøre mig noget, specielt ikke når jeg har min mors gode engle vinger! Jeg kan lyn hurtig flyve fra ham, arg dejlige minder om det.." Sagde hun drømmende. Hun smilte roligt til Sammie for at få hende til at køle hendes blik ned.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:50 pm

"Du tror seriøst ikke jeg vil forfølges at elver politiet. 'Samantha Cleverson, De er hermed anholdt for at have drabt en dæmon?'" Hun grinte over tanken. Hun var atter faldet til ro. Hun blev bekendt som temprements fuld
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 7:52 pm

Vall grinte muntert af det Sammie sagde til sidst, "det kunne være sjovt endelig så kunne du skjule dig i min kælder. Men jeg tror dog alligevel ikke du ville kunne ordne min far!" Sagde hun og smilede et bestemt smil til Sammie.
Katja
Nybegynder
Nybegynder

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:01 pm

Et gab kom fra Sams side. Hun havde stået op klokken 5 om morgen for at vaske tøj, Lave mad og rydde op. "Haha xD Så kommer din fra herned med en lille omelet 'Spis Alf, Du skal arbejde hårdt idag' Ja som om?" Grinede hun
Vis brugerens profil
Victoria
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   Lør okt 16, 2010 8:04 pm

Vall fniste højlyd pga det Sammie sagde, de omkring gående folk vendte deres ansigter hen mod Vallerie for at se hvad der var så hylende morsomt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.   

Det blå vand fra springvandet. -alle velkommen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next